Apunta't al Kit Digital
Des del 15 de març, empreses d'entre 10 i 49 empleats
podeu sol·licitar el vostre Kit Digital amb ISI BCN
Bo de fins a 12.000 €
Què és el programa Kit Digital?
El Kit Digital és una iniciativa finançada per la Unió Europea a través dels fons Next Generation EU, que té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals per a impulsar la digitalització de petites empreses, microempreses i treballadors autònoms.
Com puc beneficiar-me d'aquestes ajudes?
Per a les empreses d’entre 10 i 49 treballadors, des del 15 de març estarà la convocatòria de sol·licitud de Bons del Kit Digital a través del portal Acelera Pyme d’una forma senzilla i sense massa burocràcia.
Després de realitzar un senzill test es podran triar les solucions digitals desitjades, entre les quals estarà ISI BCN.
Fins a quants diners ens pot donar el bo del Kit Digital?
- Fins a 12.000 € per a petites empreses d'entre 10 i menys de 50 empleats.
- Fins a 6.000 € per a petites empreses d'entre 3 i 9 treballadors.
- Fins a 2.000 € per a microempreses o autònoms amb menys de 3 treballadors.
Com em pot ajudar ISI BCN a digitalitzar el meu negoci?
A ISI BCN tenim la solució que millor s’adapta a les teves necessitats, tant si ets una petita empresa, microempresa o treballador autònom de qualsevol sector o negoci.
Gestió de clients
Fins a 4.000 €
Promoció i fidelització Mix & Match
Gestió de clients amb IA associada
Per al segment I:
Fins a 4.000 €
(inclou 3 usuaris)
Per al segment II:
Fins a 2.000 €
(inclou 1 usuari)
Per al segment III:
Fins a 2.000 €
(inclou 1 usuari)
Implementem mòduls de fidelització del client. Ofereix descomptes exclusius, promocions mix & match i targetes regal.
La solució ERP HIOFFICE ofereix un complet mòdul de fidelització per a la gestió de tarifes, descomptes, promocions, cupons, targetes regal i altres programes de fidelització.
Implementem mòduls a mida segons les necessitats del client per a més fidelització.
HIOFFICE ofereix, alhora, un mòdul de fidelització opcional per incrementar el tiquet mitjà i les vendes del negoci. El mòdul també permet calcular les promocions al final de la venda, mantenir promocions i gestionar-les de manera còmoda i àgil.
50 Euros / Mes
Instal·lació i configuració: 400 euros*
* El preu de la instal·lació pot variar en funció de les especificitats del projecte. en funció de les especificitats del projecte.
BI i analítica
Fins a 4.000 €
ICG Analytics
HIOPOS Analytics
BI i analítica amb IA associada
Per al segment I:
Fins a 4.000 €
(inclou 3 usuaris)
Per al segment II:
Fins a 2.000 €
(inclou 1 usuari)
Per al segment III:
Fins a 1.500 €
(inclou 1 usuari)
Controla tota la informació del teu negoci, en qualsevol dispositiu i en temps real.
HIOPOS Analytics disposa d’una senzilla interfície per generar i visualitzar gràfics, quadres de comandament i altres dashboards sense necessitat d’un ERP.
Amb els vostres panells interactius, podeu aplicar filtres, canviar columnes i aplicar diferents formes per visualitzar la informació que necessiteu.
HIOPOS Analytics també permet la creació d’usuaris, el desenvolupament a mida d’objectes i altres funcions d’integració amb HIOPOS.
6 Euros / Mes
Instal·lació i configuració: 200 euros*
* El preu de la instal·lació pot variar en funció de les especificitats del projecte.
Gestió de processos
Fins a 6.000 €
HIOFFICE
Gestió de processos amb IA associada
Per al segment I:
Fins a 6.000 €
(inclou 10 usuaris)
Per al segment II:
Fins a 2.000 €
(inclou 3 usuaris)
Per al segment III:
Fins a 500 €
(inclou 1 usuari)
HIOFFICE és el programari de gestió de negocis (ERP) accessible a través de la web. Tecnologia CLOUD per gestionar tots els processos de la teva empresa en un únic lloc. La seva fàcil instal·lació i interfície permet gestionar tots els processos de la teva empresa a pocs clics.
La principal funcionalitat d’aquest programari de gestió és la centralització i control de vendes i tancaments de caixes amb HIOPOS. Això permet visualitzar estadístiques en temps real de les vendes.
HIOFFICE permet la configuració d’altres aspectes dels establiments, així com el manteniment d’articles i preus.
Una altra de les funcionalitats d’aquest potent ERP és el control d’estoc i magatzems (multimagatzem i multibotiga).
65 Euros / MES
Instal·lació i configuració: 400 euros*
* El preu de la instal·lació pot variar en funció de les especificitats del projecte.
Factura electrònica
Fins a 1.000 €
Facturació electrònica amb ICG Docs
Per al segment I:
Fins a 1.000 €
(inclou 3 usuaris)
Per al segment II:
Fins a 1.000 €
(inclou 3 usuaris)
Per al segment III:
Fins a 500 €
(inclou 1 usuari)
Gestió electrònica de tots els teus documents amb ICGDocs. Genera i envia documents automàticament als teus clients.
ICGDocs és la solució de gestió documental més completa. Genera i envia documents als teus clients i contactes automàticament.
Preveuen possibles pèrdues amb el desament i enviament automàtic de documents, assegurant la seva recepció.
Estalvia costos de gestió documental i agilita els processos de la teva empresa amb ICGDocs.
29 Euros / MES
Instal·lació i configuració: 250 euros*
* El preu de la instal·lació pot variar en funció de les especificitats del projecte.